poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Miniaturowy kredens/ Miniature white&grey dresser

Ten miniaturowy kredens to moja prawdziwa duma :) i jedna z niewielu miniatur, którą zrobiłam sama dla siebie.
Kredens jest w całości wykonany przeze mnie, od projektu i wycięcia każdej deseczki, po wykonanie zdobień i malowanie. Bo - jak mawia Lady Fanaberia - nie sztuka kupić coś i przemalować, sztuka zrobić to samodzielnie!
I'm very proud of making this miniature dresser :) It's entirely made by me - from every little wooden piece to making ornaments, griding and painting. Because it's easy to buy something and repaint it, the trick is to make it yourself!



Do pomalowania kredensu użyłam po raz pierwszy nowych farb tablicowych w odcieniu bieli i szarości. To chyba najdroższe farby jakie kiedykolwiek kupiłam (dlaczego farby tablicowe są takie drogie...?), ale pierwsza próba się udała. Kredens wyszedł taki jak chciałam :)
I painted this dresser with my new chalk paints in white and grey color.



A tu element ozdobny. Jeden z kilku, które zrobiłam w tym projekcie.

 
I ostatnie zdjęcie. Tu nie obyło się bez mojego ulubionego kropkowego tła :)

13 komentarzy:

  1. Świetny kredens!! I cieszę się, że znalazłaś chwilkę dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny, super wyglądają paski jego wnętrza z kropkowanym tłem, ale dopiero na tle filiżanek ma się wyobrażenie o skali :-) Podziwiam misterność tych zdobień!
    Im częściej patrzę na Twoje miniaturki, tym bardziej przypomina mi się marzenie dzieciństwa o domku dla lalek :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest wspaniały. Masz wielki talent. Fajnie, że możesz czasem zrobić coś tylko dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kropkowe tlo jest zaszczycone mogac byc kropkowym tłem dla Twoich mebelkow.

    OdpowiedzUsuń
  5. Woooooow! Toż to - nie bójmy się tego stwierdzenia - prawdziwe dzieło sztuki!
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne jest to co robisz:)
    Pozdrawiam
    Kinga

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne te Twoje miniatury. Perfekcyjne w każdym calu. A Ty nieustannie zaskakujesz mnie swoją pomysłowością i talentem. Zdradzisz co to za materiał z którego są ornamenty? Modelina? Bo nie mogę poznać:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prawdziwy talent :) Patrząc na inne Twoje prace jestem pod wielkim wrażeniem :) Pozdrawiam i czekam na więcej !

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...