czwartek, 9 kwietnia 2015

Mini warzywa/ Miniature vegetables

Temat miniaturowych warzyw co jakiś czas powraca. Moje ostatnie zapasy wyprzedały się już miesiąc temu, więc ostatnio uzupełniłam braki i zrobiłam wprost hurtowe ilości marchewek, pietruszek i ziemniaczków w wersji mini :) I wszystko na to wskazuje, że będę musiała dorobić ich jeszcze więcej...
A skoro mowa o hurcie, to hurtowo zrobiłam też zdjęcia tych miniaturek, których jeszcze nie widzieliście, więc niniejszym postanawiam regularnie publikować nowe posty, pełne świeżutkich zdjęć :)
This time my handmade miniature sets - wooden boxes with carrots, parsnips and potatoes. Everything in 1/12th scale and made by me :)







9 komentarzy:

  1. Jeju super. Słoneczko świeci trzeba robić zdjęcia. Ja czekałam czekałam i doczekałam się słońca. Bo dotąd zdjecia bez i brzydkie wychodziły. Piękne skrzynki cudne beczki wspaniałe warzywka. Tylko podziwiać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Co do słońca, to zupełnie się zgadzam - zdjęcia w naturalnym świetle wychodzą dużo lepiej :)

      Usuń
  2. Nie mogę wyjść z podziwu...takie cudne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pal licho ziemniaczki, pietruchę, marchewkę (choć są piękne!)... jakie bombowe worki zrobiłaś i przecudne skrzynie!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...