niedziela, 12 kwietnia 2015

Kwiaty i nowy stojak/ Flower plant display 1:12

Tym razem pokażę Wam moje nowe doniczkowe rośliny, nad którymi pracowałam kilka tygodni temu. Najpierw zdecydowałam się na fioletowe kwiaty z motylami na piku. Będą doskonale pasować do pewnej kolekcji miniaturek kuchenno-cukierniczych, nad którą także niedawno pracowałam :) Oprócz tego postanowiłam powtórzyć motyw ziół doniczkowych, tym razem jednak w nowych doniczkach, a także coś bluszczopodobnego, co moim zdaniem powinno pasować do każdego typu miniaturowego wnętrza.
Z potrzeby chwili, otoczona coraz większą ilością miniaturowych roślin, opracowałam także mini stojak, który zrobiłam z drewna. Koniec z turlającymi się po parapecie maleńkimi doniczkami! :)

Just a new flower plant display, made from wood and painted in nice brown color and some of my handmade pots with herbs, flowers and ivy in 1/12th scale.






11 komentarzy:

  1. Śliczne te roślinki na stojaczkach.

    OdpowiedzUsuń
  2. très jolies ces fleurs et ces plantes. Les légumes du message précédent sont eux aussi très beaux !

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczniusie te kwiatuszki. Perfekcja w każdym calu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) A sposób na wykonanie doniczek polecam ten: http://bezdomkowa.blogspot.com/2015/01/produkcja-masowa-doniczek.html
      Choć trochę go zmodyfikowałam, ogólnie sposób jest ten sam :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...