poniedziałek, 15 grudnia 2014

Kartki świąteczne / Xmas cards 1:1

W zeszłym tygodniu udało mi się zrobić prawie trzydzieści świątecznych kartek, ale tych pełnowymiarowych, a nie w wersji mini ;) Kartki wędrują teraz do swoich odbiorców, a ja mogę opublikować kilka zdjęć.


Wykorzystałam świąteczne scenki w stylu vintage, dodałam wszelkie resztki scrapbookingowych papierów jakie miałam i wycięłam świąteczne motywy ostrokrzewu i choinkowych gałązek z papieru do decoupagu :) Do tego moje kartki ozdobiłam jeszcze papierowymi serwetkami, śnieżynkami i napisem 'Wesołych Świąt'. Tadaaaam:



Oczywiście nie mogło zabraknąć też motywu kropek, co każda bardziej spostrzegawcza osoba zauważyła na pewno od razu ;)
Jestem ciekawa jakie kartki Wy przygotowaliście w tym roku, więc wyruszam na zwiedzanie :)

6 komentarzy:

  1. Congratulations, very nice Christmas cards! a hug, Marisa

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, super, prawie takie ładne jak moje :-P

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful cards! I love your ideas so much! Hugs, Melli

    OdpowiedzUsuń
  4. Lovely cards. They really capture Christmas.
    Regards,
    Lisa

    OdpowiedzUsuń
  5. Z takich pięknych kartek od serca na pewno każdy odbiorca się ucieszy :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...