piątek, 8 sierpnia 2014

Home Sweet Home

Dziś przygotowałam dla Was coś zupełnie nowego :)
To drewniane napisy 3D, którymi można udekorować półkę, biurko lub witrynkę w domku dla lalek.
A z czego są zrobione? Oczywiście z drewna, tak jak ich pełnowymiarowe odpowiedniki :) A następnie pomalowane. Na razie zdecydowałam się na kolor miętowy, czerwony.... oraz wersję vintage - czyli postarzoną biel. Zobaczcie:



A poniżej  zdjęcie z miniaturową, grawerowaną zawieszką "Home Sweet Home".
Oczywiście made by Lady Fanaberia :)



Miniaturowe wyrazy można dowolnie zestawiać, tworząc własną wersję...



Do wyboru, do koloru :)

11 komentarzy:

  1. Fantastyczne, czym Ty to robisz?

    OdpowiedzUsuń
  2. Super mi się najbardziej podobają z postarzoną bielą, ale kropeczki wiadomo jeszcze czerwone tło to wzór który jest już standardem i nigdy mi się nie znudzi. Podziwiam. Widok napisu w uchwycie pęsety uzmysławia nam jakie to maciupkie i ile to pracy by było takie perfekta.

    OdpowiedzUsuń
  3. Great idea! I like the aged one. So many possibilities with this.

    OdpowiedzUsuń
  4. oj zawieszki i literki, no rewelacja !

    OdpowiedzUsuń
  5. So adorable! Love them! Susan

    OdpowiedzUsuń
  6. kocham! kocham! kocham! zwłaszcza te bielone. i tabliczkę też kocham! A co mi tam, wszystkie kocham! no!

    OdpowiedzUsuń
  7. I love them!!! So beautiful!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przedni pomysł! Rewelacja, po prostu! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super :) Idealne do moich roomboxów :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...