piątek, 29 sierpnia 2014

Ekspres do kawy handmade -skala 1:12

Przez ostatnie kilka dni w mojej pracowni trwały prace nad prototypem miniaturowego.... EKSPRESU DO KAWY! :)

Niniejszy ekspres jest bardzo dokładną miniaturową kopią pełnowymiarowego sprzętu, wyposażony jest we wszelkie pokrętła i przyciski, a nawet maleńki ociekacz i pojemnik na wodę! A do kompletu - dwie filiżanki do espresso :)  



 


 A tu zdjęcie porównawcze - mini ekspres do kawy i prawdziwa kawa ziarnista :)



Podoba Wam się ta nowa miniaturka? :)

13 komentarzy:

  1. Super :D. Wszystkie Twoje prace są niesamowite :).

    OdpowiedzUsuń
  2. CUDOWNY.....perfekcja w kazdym calu.....gratuluje talentu i zapewne cierpliwosci:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem bardzo ciekawa jak Ty robisz takie malutkie cudeńka :o muszę przyznac, że są swietne :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze powiedz, że parzy prawdziwą kawę. :D Jak zwykle praca cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest wspaniały...ale najlepiej wygląda przy rozsypanych ziarenkach kawy... :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. jest świetny ;-) Ma wszystko. Poproszę małą kawkę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowite są te Twoje miniaturki!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. i jak tu nie podziwiać takiej precyzji- gratulacje jak zwykle!

    OdpowiedzUsuń
  9. To kiedy na kawę zapraszasz? ;) Świetny, nie wpadłam na to, że to ekspres był.

    OdpowiedzUsuń
  10. wiele nie powiem bo zajmuje sie poszukiwaniem szczęki na podłodze - ekstra, cudowne, piękne gratulacje !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem pod wrażeniem. Bardzo fajny wpis.

    OdpowiedzUsuń
  12. Akurat ja jeszcze nie miałam okazji pić takiej kawy, ale mogę powiedzieć, że bardzo dużą rolę na pewno odgrywa również ekspres do kawy. Ja swój kupowałam bezpośrednio w https://www.coffeea7.pl/kategoria/ekspresy/ i muszę powiedzieć, że działa znakomicie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...